Un cop fetes les reunions/entrevistes amb pares i tutors, passem a avaluar el nivell maduratiu dels nens/es.
Com ja hem dit, vam triar el test d'Screening, de la bateria de Battelle i passar-lo als 4 infants, va ser relativament senzill; interpretar els resultats amb "sentit comú", també.
Com en tots els tests i proves, fer el pas dels resultats oferts pels infants, a les puntuacions i interpretacions matemàtiques i les seves interpretacions (que surten a les instruccions), és una tasca dura, feixuga i difícil. Sort de les tutores i tutors i dels més entesos en la matèria, perquè si no, crec que els "novatos" no ens en sortiriem mai.
En l'etiqueta tests i proves està explicat una mica per sobre el funcionament d'aquest test.
Els nanos van respondre molt bé a les expectatives i es van pendre com un "joc de proves" tot allò que els anava demanant de realitzar, executar, raonar o respondre.
Vull pensar que també va ser senzill perquè els demanava de fer o dir coses que no trovaven gaire difícils de resoldre i això donava peu a aquest relaxament i a aquesta predisposició infantil a col·laborar animadament.
Pel que fa als resultats, tots van respondre satisfactòriament als requisits que es demanen en les activitats destinades a infants d'edats compreses entre els 60 i els 71 mesos (5-6 anys); o si més no, a l'edat inmediatament inferior (4-5 anys).
Per tant, acomplim el nostre objectiu de descartar mancances cognitives o psicològiques i podem continuar l'avaluació buscant el perfil d'aprenentatge dels nens i la nena, i investigant si tenen activat algun reflex primari que "expliqui" el seu neguit i moviment a l'aula.
Com ja hem dit, vam triar el test d'Screening, de la bateria de Battelle i passar-lo als 4 infants, va ser relativament senzill; interpretar els resultats amb "sentit comú", també.
Com en tots els tests i proves, fer el pas dels resultats oferts pels infants, a les puntuacions i interpretacions matemàtiques i les seves interpretacions (que surten a les instruccions), és una tasca dura, feixuga i difícil. Sort de les tutores i tutors i dels més entesos en la matèria, perquè si no, crec que els "novatos" no ens en sortiriem mai.
En l'etiqueta tests i proves està explicat una mica per sobre el funcionament d'aquest test.
Els nanos van respondre molt bé a les expectatives i es van pendre com un "joc de proves" tot allò que els anava demanant de realitzar, executar, raonar o respondre.
Vull pensar que també va ser senzill perquè els demanava de fer o dir coses que no trovaven gaire difícils de resoldre i això donava peu a aquest relaxament i a aquesta predisposició infantil a col·laborar animadament.
Pel que fa als resultats, tots van respondre satisfactòriament als requisits que es demanen en les activitats destinades a infants d'edats compreses entre els 60 i els 71 mesos (5-6 anys); o si més no, a l'edat inmediatament inferior (4-5 anys).
Per tant, acomplim el nostre objectiu de descartar mancances cognitives o psicològiques i podem continuar l'avaluació buscant el perfil d'aprenentatge dels nens i la nena, i investigant si tenen activat algun reflex primari que "expliqui" el seu neguit i moviment a l'aula.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada