Fase 2: El dossier d’estratègies.
Vaig confeccionar 4 propostes inicials per oferir a les docents en la segona reunió.
Les propostes eren:
- Sempre que fos possible i sense crear rebuig als altres companys per sentiment de que sentim “favoritisme” pel seu company/a, triar-lo per anar a fer encàrrecs, o bé, per a ser l’ajudant de l’encarregat dels encàrrecs.
- Abans d’iniciar la tasca individual del matí, i després d’haver finalitzat la tasca inicial d’explicació col·lectiva (en rotllana); ballar una cançó, o (fragment) que els permeti alliberar tensions i posar-se a treballar més relaxats.
- En el moment de treball col·lectiu de primera hora, que es realitza al terra de l’aula, davant de la pissarra, en fileres; si veiem algún infant neguitós, el convidarem a seure al seu lloc. D’aquesta manera queda fora de la visió dels seus companys i tot i estar a la cadira es poden moure lliurement sense molestar a la resta. Aquesta acció es permetrà, sempre i quan el moviment NO IMPLIQUI no estar atent a les explicacions.
- Presentar 28 exercicis bàsics del Brain Gim per a fer una tria i realitzar-ne uns quants abans de començar l’explicació col·lectiva del matí.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada